تفاهم‌نامه ارایه خدمات ویژه به اعضای انجمن ، بین انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی ، پارک علم و فناوری خراسان و بانک ملّی استان

 

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی،بانک ملّی و پارک علم و فناوری خراسان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی؛ تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه تعاملات و گسترش همکاری فی مابین انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی،بانک ملّی و پارک علم و فناوری خراسان منعقد شد.

در جلسه ای که به این منظور در دفتر ریاست پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، دکتر قنبری رئیس پارک علم وفناوری خراسان ضمن معرفی پارک و اشاره به مزیت های منطقه آزاد بودن پارک گفت: ما افتخار می کنیم که بخش خصوصی را در کنار خود رشد داده و بزرگ می کنیم.

وی نکته مهم و حائز اهمّیت شرکت های دانش بنیان را ارزش افزوده بالای آن ها دانست و اظهار کرد: اولین خواسته شرکت‌های دانش‌بنیان، توجّه ویژه به فروش است.

مهندس مونسان رئیس اداره امور شعب بانک ملّی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان و کارآفرینان گفت: جایگاه بالا و خدمات ارزشمند شرکت‌های دانش‌بنیان بر کسی پوشیده نیست و بانک ملّی افتخار دارد تا بتواند در حمایت از شرکت‌هایی که با تکیه بر توانمندی های داخلی، می توانند آینده کشور را متحوّل کنند، نقش داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمّیت مدیریت زمان، اظهار کرد: در بانک ملّی مزیت های رقابتی خوبی ایجاد شده تا بتواند اعتماد و رضایت فعالان اقتصادی و کارآفرینان را جلب کند. ایشان همچنین تعامل شبکه بانکی با فعالان اقتصادی، به جای تقابل را از نتایج تلاش های ثمربخش بانک ملّی عنوان کرد.

دکتر مدنی رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی ضمن معرفی این انجمن ذیل اتاق بازرگانی و با همکاری پارک علم و فناوری خراسان گفت: پتانسیل این انجمن 240 تا 250 شرکت دانش بنیان در استان است که تعداد زیادی از آن ها عضو پارک خراسان هستند و جمعی از شرکت های فناور و مراکز رشد نیز در آن عضویت دارند.

وی بزرگترین دغدغه این شرکت ها به ویژه دانش بنیان ها را، تأمین مالی و سرمایه دانست و گفت: تأمین سرمایه، نرخ سود و سرعت عمل در این خصوص بسیار حیاتی است.

مهندس هاتف  و مهندس تقوایی از اعضای هیأت مدیره‌ی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی نیز از دیگر حاضران این جلسه بودند که به اهمّیت مزیت های رقابتی بانک و همچنین خدمات حمایتی نیروهای انسانی شرکت‌های عضو انجمن اشاره کردند.

مهندس مونسان در پاسخ به موضوعات مطرح شده افزود که ما برای شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای این انجمن امتیازات ویژه درنظر می‌گیریم و سعی می‌کنیم کارشان را با سرعت بالاتری انجام دهیم. برای پرسنل این شرکت‌ها نیز بسته‌های حمایتی در تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است که مثلاً پرداخت تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان برای آن‌هاست. برای این شرکت‌ها سعی بر صدور ضمانت‌نامه‌ها و پرداخت تسهیلات در حداقل زمان و حداکثر سرعت است.

شایان ذکر است در پایان تفاهم نامه همکاری درخصوص ارتقا و گسترش همکاری فی مابین انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی،بانک ملّی و پارک علم و فناوری خراسان در قبال تمرکز حساب های پارک و انجمن و همچنین ارائه کلیه خدمات بانکی به امضای طرفین رسید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *