نام شرکت : نویدآوران ویستا تام

نام مدیرعامل : محمد محمدپور

تلفن تماس شرکت : 4-05137606002

آدرس وب سایت رسمی شرکت: http://www.TotalNav.ir

آدرس ایمیل رسمی شرکت: crm@totalnav.ir                             

نشانی دفتر شرکت/دفتر موسسه: خراسان رضوی، مشهد، بین فردوسی 2 و 4 ساختمان رهام پلاک 48 طبقه پنجم واحد 502

فعالیت هلدینگ بین المللی توتال ناو از سال  1382 و همزمان با ورود فناوری های نوین اطلاعات به حوزه صنعت حمل و نقل بین المللی آغاز گردید. با توجه به زمینه های رو به گسترش کاربرد فناوری های اطلاعات و هوش مصنوعی، به مرور فعالیت های این شرکت در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها توسعه یافت، به گونه ای که هم اینک با در اختیار داشتن نزدیک به 40 کارشناس متخصص کلیه فعالیت های مرتبط با هوش مصنوعی را در شرکت های مهم حمل و نقل بر عهده دارد. با شروع ابتکار BRI دولت چین و با توجه به شرایط خاص ایران شرکت اقدام به تاسیس دفتر تجاری خود در استانبول ترکیه نمود. در سال 1400 دفتر استانبول به عنوان نماینده قانونی شرکت توتال در موضوعات مرتبط با فعالیت شرکت به ثبت رساند.

شرکت توتال در طول سال های دهه های هشتاد و نود، بویژه در دوران پس از برجام، علی رغم مشکلات ناشی از تحریم های اقتصادی، در راستای پشتیبانی کامل و ارائه خدمات گسترده برای شرکت های حمل و نقل بین المللی کشور اقدام به طراحی و تاسیس هلدینگ بین المللی توتال نمود و در این خصوص نیز عملکرد بسیار موفقی داشت.

این شرکت هم اکنون با دارا بودن بیش از 5 مجموعه تولیدی و خدماتی بعنوان بزرگترین هلدینگ فن آوری اطلاعات در حوزه صنعت حمل و نقل بین المللی در ایران و غرب آسیا شناخته می شود

خدمات مجموعه: هوشمند سازی صنعت حمل و نقل کشور ایران بر اساس دو محصول

1- TotalTMS  : مدیریت هوشمند حمل و نقل بین المللی شامل ForwarderTMS و CarrierTMS

2-QuickT  : هوشمند سازی صنعت حمل و نقل بین المللی

زیست بوم فناورانه کوئیک تی مشتمل بر شرکت های حمل و نقل و بنگاه های اقتصادی در تعامل سازنده با هلدینگ توتال و بهره گیری از ظرفیت های بازیگران فعال در عرصه های فناوری و حمل و نقل کشور فعالیت می کند .با توجه به چشم انداز که کسب جایگاه نخست در ارائۀ خدمات حمل و نقل بر اساس پلتفرم هوشمند در منطقۀ غرب آسیا مبتنی بر ارزش‌های محوریِ صداقت در تعامل با مشتریان، شفافیت در تجارت، انضباط در کارها و قابل اعتماد بودن ظرف 5 سال با شعار اتصال جهانی، سرمایۀ محلی است و همچنین چند وجهی بودن صنعت حمل و نقل و متأثر بودن آن از قوانین بین‌المللی و ضوابط کشورهای دخیل در فرآیند حمل، می‌توان رسیدن به حمل مطمئن، سریع و ارزان در آسیا، اروپا، آفریقا و در آینده قارۀ آمریکا را به عنوان مأموریت در نظر گرفت.